(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

23 Temmuz 2018 Pazartesi

Busecem06 ile Röportaj!

Selamlar!
Bugün sizlerin de ilgiyle okuyacağı bir röportaj ile karşınızdayım!

Evet, Busecem06 ile röportaj yapıyoruz.
Sizi çok tutmadan direkt röportajımıza geçiyorum. 💞

Merhaba, öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim. Okuyucularımızın da ilgiyle okuyacağı, meraklandığı soruların cevaplanacağı bir röportaj olacağına eminim.

-Busecem06
Merhaba asıl ben teşekkür ederim. Blogunuzu severek takip ediyorum. 




1. soru: Oyunu ne zamandan beri oynuyorsunuz, ne zaman başladınız , nasıl başladınız? 🎮

-Busecem06
8 yıla yaklaştı. Kardeşim sayesinde oyuna başladım. O gün bugündür oynuyorum.

2. soru: Ne zaman crew seçildiniz, seçildiğinizde neler hissettiniz ve nelerle yükümlü olduğunuzu hissettiniz? 

-Busecem06
2.5  yıl oldu ben göreve başlayalı. Seçildiğimde çok mutlu oldum.Göreve seçildiğim ilk dakikadan itibaren üzerimdeki sorumluluğun her zaman bilincindeydim ve ona görede hareket ettim.

 3. soru: Stardoll'da örnek aldığınız bir kullanıcı var mı, varsa kim ve neden kendinize örnek kullanıcı olarak görüyorsunuz?

-Busecem06 
Örnek aldığım değilde hayranı olduğum birisi var tabiki =))  applemelez

4. soru: Msw 2015'de 3. olduğunuzda neler hissetiniz?

-Busecem06
Neler hissettim...Çok mutlu oldum tabiki ama şaşırdım da. Daha iyi bir derece bekliyordum. Çünkü çok zaman harcadım ve emek verdim. Rüyamda bile ziyaretçi defteri gezer olmuştum :DD

5. soru: Stardoll'da bir hedefiniz var mı, varsa nedir?

-Busecem06
Hedef demeyelimde istediğim herşeye sahibim.Hedef koymadım kendime hiçbir zaman.








Sizin için hazırladığımız röportaj bu kadardı. Umarım sizlere bir şey aktarabilmişimdir.
Görüşmez üzere! 

🌼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...