(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Ocak 2013 Salı

ÇEKİLİŞ KAZANANI !!!!

 
   Bildiğiniz gibi bir yılbaşı çekilişi yapmıştık. 1 Ocak tarihinde açıklanacağını söylemiştim. Evet çekilişi yaptım ve kazanan şanslı isim:....

 ...Gördüğünüz gibi ARTİSTKİZ tebrik ederim ! Saçı bazaarımda ayırıyorum 2 sc ' ye canım alırsın :)

Diğer tüm katılanlara teşekkür ediyorum.
Not: Birkaç kişiyi çekilişe katamadım çünkü tanıtımlarına "stardollturkiyem.blogspot'un yılbaşı çekilişine katıldım" yazmamışlardı. Ama merak etmeyin adil bir çekiliş oldu bunda şüpheniz olmasın :)

Ayrıca 2013 yılına girmiş bulunuyoruz. Hepinize SAĞLIKLI,MUTLU,HUZURLU yıllar dilerim :)
Gönlünüz hep sevgiyle dolsun... Stardoll'da superstar , NCG , CG olmak isteyenler olsun.... :)
 Hepinizi çok seviyorum... MUTLU YILLAR BEBEKLERİM...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...