(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

17 Temmuz 2012 Salı

Makyaj Yarışması!

NOT: Yarışmaya katılmak isteyenler önce bloğa üye olsunlar lütfeeeen =)


Selam arkadaşlar!
Aşağıya resmini koyduğum makyajın aynısını Stardoll'da yapanlar bloğumuzun haftalık makyaj kraliçesi seçilecektir. Ödül olarak da kazananın resmini ve suit linkini bloğumuzda 1 hafta boyunca yayınlayacağız. 

Yarışma için hazırladığınız stardoll kızınızın fotoğrafını stardollturkiyem@gmail.com adresine kullanıcı adınız ile birlikte gönderin. Yarışmaya katılımlar 25 Temmuz gününe kadar sürecek ve o güne kadar makyaj fotoğrafınızı göndermeniz gerekiyor. 25 temmuzdan sonra sadece seçtiğimiz iki kişiyi ankete koyacağız. Haftanın makyaj kraliçesi anket sonuçları ile seçilecektir. 


Yarışmaya katılmak isteyenler? ^.^

15 yorum:

  1. Ben katılıyorum tatlım ama o kadar makyaj malzemem yok başkasına makyaj yapsam olur mu?

    YanıtlaSil
  2. ben katılıyorum adım everytime_green

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar Starplaza'da makyajınızı yapıp, dosyanızı bize mail atabilirsiniz.Makyaj malzemesinin sizde olmasına gerek kalmayacak böylelikle. Makyaj fotoğraflarına mail yolu ile bakacağız.

    YanıtlaSil
  4. bende katılıyorummm adım ccandypretty , nerden size ulaşayım

    YanıtlaSil
  5. Yaptığınız makyajı stardollturkiyem@gmail.com adresine yollayın. yukarıda da açıklama yaptık zaten.

    YanıtlaSil
  6. ben katılıyorum makyajımı yaptım starplaza dan umarım beğenirsiniz
    bu arada saç falan sayılmıo dimi ??

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bende katılıyorum hatta medoluma makyajı yaptım bakabilirsiniz adım wiktoriashine :))

    YanıtlaSil
  9. bende katılıcam adım '' GirlyPelin1919''

    YanıtlaSil
  10. yalnız nasıl fotoğrafını çekicez??

    YanıtlaSil
  11. bende katılıyorum :)
    Selena_99Miss

    YanıtlaSil
  12. Ben de yarışmaya katılıcam :D . Adım limonata11eyl . Şimdiden herkeze iyi şanslar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Makyaj yarışmasına katılıyorum .

    YanıtlaSil
  14. Yarışmaya katılımlar sona ermiştir arkadaşlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...