(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

11 Temmuz 2012 Çarşamba

LE 'ye Neler Oluyor ?


Arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama Le'nin yeni tanıtım resminde yer alan sarı çanta mağazada yok. Koymayı unutmuşlar resmen :D Bu hata nasıl yapıldı bilmiyorum. Ve çanta da güzelmiş gerçekten. Belki ilerleyen günlerde bu sarı çantayı mağazaya koyarlar. Takipte olun :) Çantanın fiyatı büyük ihtimalle 55 Sd olacak, çünkü aşağıya koyduğum resimdeki 55 Sd'lik ürün ne belli değil??


Bir diğer Le hatasına gelecek olursak, aşağıya resmini koyduğum LE elbise 1500 SD'ye satılıyordu ve kalan ürünlerin sayısı azalmıştı, fakat şuan bu hata düzeltidi, fiyatı 150 Sd oldu. (Elbise de kötü ayrıca) 1500 SD'ye alan kişilerin 1350 SD'leri geri geldi mi acaba?

Bu yıl LE sezon ürünleri pek de iç açıcı değil aslında. Siz neler düşünüyorsunuz? 

2 yorum:

  1. Ben de LE 'nin yeni sezonunu pek beğenmedim.Ama bir tane elbise aldım.

    YanıtlaSil
  2. bn de fazla beğenmedim . genelde miss sixty den alışveriş yapıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...