(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

8 Temmuz 2012 Pazar

Ödüllü Suit Yarışması!


NOT: Arkadaşlar yarışmaya katılmak isteyenler önce bloğa üye olsunlar lütfeeen :))
Bloğumuzda yeni bir yarışma daha!!!
Yarışmaya katılmak isteyenler bu konunun altına yorum yapsınlar.
Ayın 15'ine kadar yarışmaya katılma hakkınız var ondan sonra anket yapacağız ve birinci anket sonucu ile seçilecek. Ayın 22'sinde saat 00:00'da ise 1. açıklanacak.
Yarışma değerlendirmesi giriş suitine göre yani gardroplu odanın güzelliğine göre olacak.

Ödül ise harika bir elbise! Aşağıya resmini koydum ve sizin için kombiledim.
1.'ye bu elbiseyi Starbazaar'da 2 Sd'ye satacağız. (Aslında bedavaya vermek isterdik ama starbazaarda en az 2 Sd'ye satabiliyoruz.) Normalde Starplaza'da 16 Sd'ye satılıyordu. Pretty'n Love markalı elbise neden senin olmasın ki? ^.^ Hadi şansını dene!



8 yorum:

  1. ben katılıyorum. ama kazanırsam hiç sd'm yok :(

    YanıtlaSil
  2. ben katılıyorum ve birazdan suitimi hazırlayacağım

    YanıtlaSil
  3. slm ben GirlyPelin1919 . bu yarışmaya katılmak istiyorum:D

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılmak istiyorum. Stardoll'daki adım limonata11eyl . Suitimi de hazırlamaya başladım. Şimdiden herkeze iyi şanslar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bnde katılıyorumm stardolldaki adım

    miley98.

    YanıtlaSil
  6. bende katılıyorum ama üyeliğime giremiyorum adım:
    corfleydi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yarışmaya katılım sona ermiştir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...