(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

15 Temmuz 2012 Pazar

Suit Yarışmasının Finalistleri...

İşte suit yarışmasının finalistleri... En beğendiğiniz suiti yan taraftaki anketten oylayarak destekleyebilirsiniz :)




4 yorum:

  1. ya bişeysölicem ben başka bi odayla katılabilir miyim? bu odadan nefret ediyorum da :S

    YanıtlaSil
  2. Yarışma yazısında, yarışmacılar giriş suitine göre yani gardroplu odaya göre değerlendirilecekler demiştik.

    YanıtlaSil
  3. Orayı okumamışım sanırım ama umarım limonata11eyl kazanır çünkü ben hak etmiyorum bide bilgi için teşekkür edrim k.b. :) ben corfleydi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...