(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

8 Nisan 2017 Cumartesi

Transform Yeni Ürünler

Mutlu haftasonlarııııı 💓🌻🌺

Ankara'nın bugünkü boğuk havasından bu enerjiyi nereden buldum hiç bilmiyorum :D 

Uzun zamandır maske gelmiyordu Stardoll'a. Yeni ürünleriyle yeni fikirler çıkacağına eminim. Transform mağazasına da yeni maskeler geldi. Erkekler için olanlar da var. Açıkçası ben starplaza ürünlerini daha çok kullanıyorum. Evet Stardesign ürünleri de çok başarılı, çok yetenekli arkadaşlarımız var. Fakat hem olabilecek hırsız mağdurluğunu azaltmak hem de daha uygun fiyata bulmak için siz de Starplaza ürünlerini tercih edebilirsiniz. Ürünler Süperstarlar için 18 SD ve 23 SD, normal üyeler için 20 SD ve 25 SD değerinde. Mağazaya gitmek için Buraya Tıkla!

Siz ne düşünüyorsunuz? Starplaza ürünlerini mi Stardesign ürünlerini mi tercih ediyorsunuz?

2 yorum:

  1. selam sitenizi takibe aldım güzel blog teşekkürler paylaşımınız için .
    sizde siteme girip yorum yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Starplaza tercih ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...