(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

19 Nisan 2017 Çarşamba

The Vote'da Neler Oluyor?

The Vote yarışmasını hepiniz biliyorsunuz. Verilen temaya göre fotoğraf çekip yarışmaya gönderiyorsunuz. Fakat bazen oylama sonuçlarına baktığımızda normal oyda 150 yıldızı bile geçemezken 1500 yıldız alınıyor.

 Dün farkettiğim bir olay oldu. Temayla alakasız ve kalitesiz resimleri yeniledikçe aynı tür resimler gelmeye devam etti. Sonradan fark ettim ki aynı karşılaştırmalar tekrar önüme geliyor! Genellikle 10.000 kişinin resim attığı yerde ben 20 karşılaştırma içinde dönüp durdum. Ve bunun herkese olduğunu düşünüp bu yüzden fazla oy aldıkları kanısına vardım. Bu bir hata mı? Yoksa düşük levelli kullanıcılar için yapılmış bir şey mi? Emin olamadım...

Siz ne düşünüyorsunuz? Siz de böyle bir şeyle karşılaştınız mı? Yorum bırakın...

2 yorum:

  1. Evet sadece 6 resim arasında dönüp durdum oy boyunca. Zaten bu şekilde kazanıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Vote sonuçlarını sık sık inceliyorum. Bir süre kazanmak için çok çalıştım. Fark ettim ki konuyla alakası olmayan fotoğraflar kazanıyor. Bana göre her türlü adil olmayan bir yarışma. İsimkoyma

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...