(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

17 Nisan 2017 Pazartesi

Mağaza İnceleme -Tingeling-

Herkese merhaba 😊
Biliyorsunuz ki Stardoll'da çok fazla mağaza var. Moda, dekor ve güzellik alanında. Peki hiç bu mağazaların hepsini dikkatlice incelediniz mi? Ya da mağazalarda neler var acaba diyip favori mağazalarınız, popüler mağazalar dışındaki mağazalara hiç göz attınız mı? Ben göz atarken fark ettim ki aslında birçok mağazanın bilinmeyen çok güzel ürünleri varmış. Bu yüzden sizinle belirli günlerde incelediğim mağazaları paylaşacağım.  Siz de yorumlarınızla bana katılırsanız çok mutlu olurum. Böylece farklı fikirler olmuş olur. 😇


İncelemeye ilk olarak Tingeling mağazasıyla başladım. Arka plandan da tanıyacağınız gibi oldukça fazla kullanılan bir dekor ürünü. Bu mağazanın genel havası asi şıklık ve karanlığı temsil ediyor bana göre. Uzun zamandır da yenilenmemiş gibi gözüküyor. Ürünlere detaylı bir şekilde bakacak olursak;

Elbiselerin hepsinde yılan detayı var. İncelerken bile baygınlık geldi yılan detayı görmekten. Evet yılan derisi ya da onu temsil eden detaylar olabilir fakat her üründe bunu göstermek hiç iyi olmamış bence. 👎 2. resimdeki elbise 2011-2012 yıllarındaki Stardoll'u anımsatıyor. Gerçekçilik olarak yeşil elbiseleri ve en alttaki siyah elbiseyi örnek verebilirim. En alttaki siyah elbisede bence yılan detayı olmasaydı kesinlikle fiyatının hakkını verir ve çoğu kullanıcı satın alırdı.

Üstler ve altlarda yılan detayları çok fazla değil ama yine yeşil mayoda yılan detayı olmasaydı harika bir mayo olabilirdi. Kırmızı takımı ilk gördüğünüzde "waaooww" diyorsunuz fakat sonrasında "ya aslında..." diye devamı geliyor. Tercih edilen ürünlerde siyah büstiyer ve siyah piliseli etek var fakat onlar da günlük kullanımlık ürünler. Yani aslında mağazanın asıl ruhunu yansıtmıyor. En sondaki alt ise ilk sayfadaki tül elbisenin altındaki ürün. İlla ki çok beğendim alıcam diyorsanız mağazanın yanındaki mavi butona tıklayıp seçmelisiniz zira üstüne tıklayıp alamıyorsunuz.







Ayakkabı, çanta ve takılara gelecek olursak, yeşil ayakkabının modeline bayıldım. Fiyatı da gayet uygun. (13-14 sd) Takılardan ise yılan kolyeyi çok beğendim.👍 Detay olarak çok iyi fikirler olacağına eminim. Evet elbiselerde hoş değil fakat takılarda güzel bir detay oluşturuyor yılan detayı. Ve mağazanın tek sc'li ürünü, beyaz bileklik. (162-180 sc)






 





Erkek ürünleri çok az ama en azından var. Kazağa bakarsak ponçik bi kazak mı yoksa asi tarzda mı olacağına karar verememişler bence. Ama siyah pantolon ve ayakkabıya bayıldım. Erkek olsaydım kesinlikle hemen alırdım. 



Mağazayla ilgili son gözlemlerime gelelim;

Hiçbir üründe kayma taşma yok 👍
 Fiyat olarak ürünlere bakacak olursak biraz pahalı 👎
Starbazaar'da bu mağazanın ürünlerini daha da ucuza bulmanız mümkün 👎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...