(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

19 Nisan 2017 Çarşamba

Rio Chicas Yeni Ürünler

Rio Mağazasına yeni bir kat geldi. Başlangıçta görünce hemen aklıma festival havası geldi. Ürünler çok canlı ve yazın geldiğinin habercisi. 😊
Ürünler 5-22 SD arasında değişiyor. 1 tane SCli ürün var. (180-200 sc)
Ben ürünleri çok beğendim, ispanyol paça pantolonlar ve elbiseler harika.💗 Siz nasıl buldunuz? 

1 yorum:

  1. ispanyol paça kota bayıldım. mağazada birden görünce ben neden bunu daha önce görmedim diyip şok oldum. meğer yeni gelmiş :) keşke bir kaç gün önce gelseydi ispanyol paça konulu kombinde çok işimize yarardı (isimkoyma)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...