(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Ağustos 2012 Pazartesi

SD Ödüllü Kombin Yarışması!!!

NOT: Katılmak isteyenler lütfen önce bloğa üye olsunlaaaaar :)

Selam kızlar :)))
Yeni bir yarışma ile yine karşınızdayız. Bu seferki birazcık farklı bir yarışma olacak.
Bu ayın HB'si olan (aşağıya resmini koyduğumuz) yelek ile İSTEDİĞİNİZ GİBİ bir kombin yapmanızı istiyoruz. Yaptığınız kombinin fotoğrafını çekip "stardollturkiyem.blogspot.com'daki kombin yarışması için" yazarak tanıtımınıza koyun. Koyduğunuz zaman stardoll kullanıcı adınızı buraya yorum yapın, biz de size gidip kombininize bakacağız.
ÖDÜL: 1.'nin bazarından herhangi bir şeyi 22 SD'ye alacağız. Yani 1. olan 20 SD kazanacak.
Ayrıca kazanan kombini bloğumuzda 1 hafta yayınlayacağız.
Katılım bitiş tarihi: 22 Ağustos günüdür. O günden sonrada anket yapılacaktır.
Katılan herkese bol şans :)

NOT: Arkadaşlar yeleğe sahip değilseniz yeleğe sahip birinde kombinleyip albüme kaydedin. Kaydettiğiniz kombinide tanıtımınıza koyun.


14 yorum:

  1. Ben katılıyorum (: Fakat mağzadan yapabiliriz dimi? Kullanıcı adım tugbos--62

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum, kullanıcı adım ecisko98 yalnız hesabımızı ortak kullanıyoruz biz. ama ben o hb'yi almadım onun için çekemem fotoğrafını mağazadan olamaz mııııı

    YanıtlaSil
  3. sumrey. koydum ama kabul etmiyor blogspot.com falan ben kullanıcı adınızı yazdım my_starbaby'nin blogunun yarışması için dedim

    YanıtlaSil
  4. bende katılıyorum adım : melocelo ama yeleği alamam mağazadan yapsam olur mu ?

    YanıtlaSil
  5. tatlım bende katılıyorum ve size bayılıyorum adım ASLEY1983 umarım kombinimi beğenirsiniz :)

    YanıtlaSil
  6. ben dilara_dilara8 katılıyorum

    YanıtlaSil
  7. bende katılıyorum adım moelif albümden bakın! :) herkese başarılar

    YanıtlaSil
  8. Ben katılıyorum adım limonata11eyl

    YanıtlaSil
  9. bnde katiliyorum
    adim sargaliga

    YanıtlaSil
  10. katılıyorum kullanıcı adım: sirinkizyuksel

    YanıtlaSil
  11. katılıyoruum kullanıcı adımda silinon

    YanıtlaSil
  12. kullanıcı adım : black-angel01

    YanıtlaSil
  13. Yarışmaya katılım sona ermiştir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...