(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

31 Ağustos 2012 Cuma

Bize Katılın!

NOT: Yazar olmak isteyenler önce bloğa üye olsun kızlar!!!

Ekibimize katılmaya ne dersiniz?
Bloğumuzu bir sene içinde oldukça ilerlettiğimizi düşünüyoruz. Bize yardım eden bir sürü isim oldu. Onlara burdan sonsuz teşekkürler. Ama olabildiğince kendimizi geliştirmek ve size daha hoş bir blog oluşturmak istiyoruz.
Sizde bu blogta yazar olmayı istiyorsanız ve kendinize güveniyorsanız neler yapabileceğinizi buraya yazın. Bize uygunsanız yazar olun ^_^

15 yorum:

  1. adım:fenerlibuse
    facebookum var 2 tane sayfam var
    Hep stardoll bedavalarını takip ederim

    YanıtlaSil
  2. ADIM BELLSLUSİ
    BİR BLOĞUM VAR
    BELLSLUSİ.BLOGSPOT

    YanıtlaSil
  3. İSmim stardollda: Ugurbocegim
    insanlar ile aram gayet iyidir.
    stardollu uzun zamandır oynuyorum.
    sizin sitenize kac kere basvuru yaptım ama hiç biri kabul olmadı. :(
    Sitenizde yayın yapmak yasakmış bende bilmiyordum birsürü yayın yaptım kusura bakmayın ama ordaki taslaklardan bakabılırsınız.
    İnşallah beni seçersiniz.

    YanıtlaSil
  4. Ben darkquenn daha önce bedavalarla ilgili bir blogum vardı fakat sınavlar yüzünden kapatmak zorunda kaldım. Bedavaları takip ediyorum gerek yabancı sitelerden gerek stardolldan. Ve uygun bir aday olduğumu düşünüyorum :) Umarım şeçilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Evet benim stardoll adım Missie_098
    okulda şiir yarışmasında birinci oldum bir çok blog yazdım bu konuda iyiyim stardoll hakkında bilgi verdim.bedavaları paylaştım.Evet Ben Bu konuda deneyimliyim okulumda türkçe birincisiyim türkiye genelinde tabii teşekkür ederim inşallah kazanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Selam.Ben Aysu.Stardoll adım nikitastaslar.2009 yılından beri stardoll'dayım.Yaklaşık 3 yıldır blogcu dünyasındayım.Eskiden bir blogum vardı,grafik blogu.O hacklendi,sonra yeniden açtım.İşte ben öyle mutlu mutlu blogcuda takılırken blogcu şablonları falan kaldırdı.Çoğu blogcu blogspot'a gitti.Tabii bende blogspota alışık olmadığım için blogu kapadım.Sonra yeniden aldılar falan ama olmuyo abi.Çoğu kişi hala blogspotta.Eskisi gibi değil.Neyse grafik kadar da stardoll ilgi alanlarımın arasında.Düşündüm blogspot açarım falan diye.Ama üşeniyorum işte.Tek başına blogda yönetmek zor.Ayrıca burdaki şablon sistemi blogcununkinden farklı.Uyum sağlamam biraz uzun sürdü ama kısa sürede çözdüm.Bende madem tek başıma blog yönetemeyeceğim birine başvurayım dedim.Aklıma gelen ilk sizdiniz bende size başvurdum öyle yani.Şimdi ben yalan söylemem,söylemeyi de sevmem.Blogunuzu çoook uzun süredir takip etmiyorum,yaklaşık iki-üç hafta olmuştur.Ama beğendiğimi söyleyebilirim.Neyse öptüm :*

    YanıtlaSil
  7. Adım büşra. Kullanıcı adım:sirinkizyuksel Ben lise son sınıftayım ve web tasarım bölümü okuyorum. yani site tasarlamak hakkında oldukça tecrübem var.birde çok fazla photoshop kullarım. Adobe photoshop cs2 , cs4 biliyorum. Ayrıca photofiltre , photoscape , adobe fireworks biliyorum. okuldada eğitimini alıyorum. Stardollda 2008den beri vardım. fakat benim eski hesabım çalındı. yerine bu hesabı actım. yani stardollda oldukça tecrübeliyim.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben melocelo. photoshop yapabiliyorum. resimlerin stne yaı yazabiliyorum, PhotoScape ile anigif yapıyorum. Fotoğraflara işaretler koyabilyorum daha birçok şey yapabilirim şimdi hepsini yazıpyazıyı uzatmak istemiyorum. stardoll u uzun zamandır oynuyorum. başlangıç tarihim yakın olabilirbunun nedeni fazla üyelik açmam.Bir blog açmıştım fakat diğer yazarlar bana hiç yardım etmedikendi başıma da işlerin altından kalkamadım. Bog yazarlığı konusunda oldukça tecrübeliyimyazmaktan sıkılmam. umarımbeni seçersiniz.

    YanıtlaSil
  9. slm adım meryem 12 yaşındayım facebokum var bloğum da var adı stardollmeraklisi.blogspot.com oyunda adım dressysharpe blog yazmaktan hiç sıkılmam ezberim çok iyidir okumaya bayılırım ztn aldığım kitaplar ve yazı yazmak için aldığım defterler sayesinde yakında batıcaz büyük ihtimalle :))

    YanıtlaSil
  10. yazılarımın nasıl olduğunu görmek isterseniz eski bloğum stardollbedavalarhaberler.blogspot
    o blogda yaptıklarımın çok daha fazlasını yapabiliyorum

    YanıtlaSil
  11. Merhaba. ismim Latife ♥ Stardolldaki adım dancestarlatife.14 yaşındayım.Bloğunuzu uzun süredir takip ediyorum ve çok seviyorum.Facebook'um var.Ayrıca facebook'ta ~Kıyafet Kombinleri~ isimli sayfada adminim . ♥ Bloğunuzda kombinler , yarışmalar, şık görünmek için tüyolar ve en son stardoll haberlerini , bedavalarını paylaşabilirim. Sizlerle iyi anlaşabileceğime inanıyorum.Umarım seçilirim.. :D ♥♥

    YanıtlaSil
  12. Selam ben stardoldan marylucybaby stardoll'u 2010dan beri kullanıyorum. burada kombinler yapmaya makyajlar yapmayı seviyorum. bir blogta yazarım ama eğer kabul ederseniz oradan ayrılacağım blogun adı:
    http://stardollhaberleri-yaren759.blogspot.com/ sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. Selam Merhaba.
    Benim hesabım da : sekerler985
    İyi yazarım en azından gelen yorumlar öyle size yardımcı olabilirim, anlaşabilceğimizi umuyorum şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  14. Benim stardolldaki adım belieber_ebrar asıl hesabım çalındı...
    2010 dan beri bu oyunu oynuyorum ve blog yazarı olmak çok istiyorum. 1 kere başvurdum olmadı...Çok iyi blog yazarım bu işlerde iyiyimdir beni seçerseniz hayal kırıklına uğramassınız.

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle adım Samneli.Türkçem çok iyidir ve ünlülerle aram vardır.İkna gücüm ile onlarla röportaj yapmayı başarabilen bir insanım mesela angel_of_harlem , anormal_girl , ddemmett , deeeniiii ile yapmış olduğum röportajlarım var.O bir yana stardollda bile birçok yarışmalar düzenlerim hepsinin sonucunda ödüller kazananlara iletilir umarım bana bir göz atarsınız bloggerlik deneyimlerim var ! Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...