(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

24 Ağustos 2012 Cuma

5 Adet Sc'li Kombin Örneği

 Bu kombindeyeni Tingeling ürünlerini kullanarak vahşi doğa tarzını tutturmayı hedefledim :) Bence çok şeker oldu özellikle sarışın bir me-doll'da güzel duruyor.


Burada esmer bir me-doll'a yakışacak renkleri kullanmaya özen gösterdim . Böylece muhteşem bir görüntü yakalamış olduk :D

Bir kullanıcı kariyerimde sıraya girip sc ile gelin olmak isitediğini yazmıştı ben de onu bu şekilde stillendirdim . Kısa gelinlikler hoşuma gittiği için uzun etek kullanmadım ama bu benim fikrim . Kullanıp kullanmamak size kalmış :)

Gözlük ve tunik gizli mağazalardan :) tayt velved orchid , ayakkabı basic ,çanta da arama :D

Siyah saçlı bir medoll için siyah içeren ama iç karartmayacak bir kombin hazırlamak istemiştim .Ama biraz fazla siyah olmuş . Kusura bakmayın :)


Bu arada bütün bu kombinleri ben yaptım , başkasının kariyerinden de çalmadım . Benim kariyerim bu
*-*

2 yorum:

  1. bnce kombinlerin hepsi birbirinden güzel çok teşekkür ederim birde böyle güzel kombinlere hiç yorum yazılmamasına gerçekden çok şaşırdım

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok genellikle en sondaki kombini sevdim fakat tunik hangi gizli mağzadan adını belirtmemişsiniz lütfen belirtir misiniz? bu arada adun nur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...