(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Makyaj Yarışması!

NOT: Yarışmaya katılmak için lüften önce bloğa üye olun =)

Selam kızlar!
Katılmak isteyenler makyajının fotoğrafını çekip "stardollturkiyem.blogspot.com'daki makyaj yarışması için" yazıp fotoğrafı tanıtımına koysun. Sonrada buraya yorum yapsın.
Ödül: Yarışma birincisinin fotoğrafını ve suit linkini bloğumuzda 1 hafta boyunca yayınlayacağız!
Yarışmaya katılım 22 Ağustos'ta bitecek. O günden sonra da anket yapılacak.
Katılan herkese bol şans!
♥   ♥   ♥







7 yorum:

  1. Yaptımm adım: coolgirlscool99

    YanıtlaSil
  2. bende katılıyorum mağazadan yapsam olur mu yoksa evdende yapabilirimde ?

    YanıtlaSil
  3. yaptım adım fenerlibuse

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum adım sirinkizyuksel :)

    YanıtlaSil
  5. Ben katılıyorum adım limonata11eyl epostayı şimdi gönderdim.

    YanıtlaSil
  6. Yarışmaya katılım sona ermiştir!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...