(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

13 Şubat 2019 Çarşamba

Haftalık Süperstar Hediyesi! ⭐

Selam Sevgili Stardoll Türkiyem Okuyucuları! 😋

Bugün süperstarlara haftada bir verilen hediyeyi sizlerle paylaşacağım! 🌺
İşte Hediye 


Hediyemiz Sweet Suites mağazasından bir boynuz. Eğer süperstar değilseniz bu ürünü Sweet Suites mağazasından 10 Stardollars'a satın alabilirsiniz. 😏

Şahsen ben bu aralar süperstar hediyelerini pek hoş bulmuyorum fakat bu sefer dekoratif şık bir ürün verilmiş. Ama çokta bayılmadım. 
Siz ürünü beğendiniz mi? Nasıl bir dekorda kullanacaksınız yorumlarda paylaşabilirsiniz! 🌻

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın! 👐




Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

2 yorum:

  1. Bence burada aktif olmalısınız ben hergün yeni bir şey var mı diye giriyorum ama haftalık yazıyorsunuz gibi geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktim oldukça yazmaya çalışıyorum ama yine de önerini dikkate alacağım, teşekkür ederiz ♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...