(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

23 Şubat 2019 Cumartesi

Bu Hafta Stardoll'da Neler Oldu?! (Blogger Alımı- HotBuyslar- Artık Türkçe Destek Yok mu?)


Selamlar Stardoll Türkiyem okurları

Bundan sonra vakit buldukça stardoll'da hafta içinde neler olduğunu sizlerle paylaşacağım.
Öncelikle bildiğiniz üzere Starblogger alımları başlamıştı. Bu alımlar sona erdi ve blogger seçilenler açıklandı! Talihliler arasında Stardoll Türkiyem yazarı Simge Kayık da bulunmakta.
Diğer seçilen üyeler de aşağıdaki gibi
Hepsini teker teker tebrik edip, görevlerinde başarılar diliyorum ♥
Geçelim diğer haberimize!
Cuma günü Voile mağazasına yeni iki kat eklendi.
Mağaza aşağıdaki gibi:


Ben ürünleri genel olarak  beğendiğimi söyleyebilirim. Sizler hangi ürünleri beğendiniz? Yorumlarda belirtebilirsiniz.
Haftalık süperstar hediyesi de Giardini mağazasından pembe bir bitki oldu. Bence tatlı bir ürün. Dekorlarda kullanılabilir.


  Hotbuyslar'dan bahsetmek istiyorum. Bu günlerde çok fazla gucci hotbuys'ı geliyor. Şahsen ben de beğendim. Kullanılabilecek şık ve cool ürünler olduğunu düşünüyorum. Aşağıda ürünlerin Stardoll'daki ve gerçekteki halleri bulunmakta!
Stardoll Hali/ Gerçek Hali



       

Son olarak ise Türkçe destekle ilgili bilgiler vereceğim. Geçtiğimiz hafta stardoll bize ulaşın sekmesinde aşağıdaki yazı eklendi. 

Gördüğünüz gibi artık yalnızca İngilizce mesajlara cevap verilecek. Sorunlarınızı yalnızca İngilizce olarak çözebileceksiniz. Şahsen ben bu uygulamayı gerçekten ayrımcı buldum. Stardoll'da Türk üyeler gerçekten çok fazla ve böyle bir yenilik getirilmesi beni bozdu. Sizlerin de düşüncelerinizi duymak istiyorum.

Görüşlerinizi yorumlara yazabilirsiniz. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere! Hoşça kalın...























1 yorum:

  1. Bence haftalık süperstar hediyeleri çok sıradan, saçma şeyler ben bir kaç haftadır gelen şeyleri hiç beğenmedim. Bu şekilde tüm haberleri bir araya getirmeniz güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...