(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

10 Şubat 2019 Pazar

Gerçek Hayatta Giymediklerini Sat!



Selam Kızlarrr!

  Artık oyuna eskisi kadar giremiyorum maalesef. Okul süreci beni fazlasıyla oyalıyor. İç mimarlık zor bi bölüm beni yoruyor ama keyif de veriyor. Arada bir oyuna ve bloga giriyorum ve görüyorum bloga hala girenler var 🙈 Ben de sizleri çok özledim! Okul süreciniz, tatil süreciniz nasıl geçti benimle paylaşın, yorum kısmına yazın sohbet edelim 😊

  Biliyorsunuz Stardol'da giymediğimiz kıyafetleri StarBazaar da satabiliyoruz. (Tabi sadece Süperstar olanlar 😒) Peki gerçek hayatta da satabildiğimizi biliyor muydunuz? Eskiden hep hayal ederdim, Keşke Stardoll'daki gibi gerçek hayatta da giymediğimiz kıyafetleri satabilsek, diye. 
  Gardrops uygulaması ile kullanmadığımız kıyafetlerimizi satabiliyoruz. Ben satıyorum yani 😂 Bu uygulamanın en sevdiğim yanı komisyon kesmemesi. Yani kazandığımız parayı olduğu gibi bize veriyor. Sadece satmak için değil almak istediğiniz ürünleri de rahatlıkla bulabileceğiniz bir site. Bensu Soral, Burcu Esmersoy gibi bir çok ünlünün de burada hesabı var. 
  Benim kullanıcı adım busraningardropsu. (Yine çok yaratıcıyım 😏) Vakit buldukça oraya ürünlerimi ekliyorum. 
  Sizin bu uygulamada hesabınız var mı? Yorumlara kullanıcı adınızı yazın, ürünleriniz yabancıya gitmesin 😉


Bloğa üye olmak için Buraya Tıklayarak üye olabilir, bize destek olabilirsin! 👊😍✊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...