(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

4 Nisan 2013 Perşembe

Stardoll Kıyafetleri Artık Her Oyunda :)

Selam Arkadaşlar :)

  Kral Oyun'da (Kendimi rezil hissettim) oyun oynarken bi baktım stardoll'dan bi kaç kıyafet var :) Sizinlede hemen paylaşmak istedim tabii :D Bakalım sizin aklınıza gelicekmi bu kıyafetler :)

bu kıyafeti hatırladınız mı ? Piviera'ya gelmişti sanırım şuan yok :) stardoll'daki hali iste bu :) Modelimiz : p_n_r___



Peki bu saçı hatırladınız mı :) 67. level'deki saç'a benzettim ben sizce benziyormu ?


Evet siz benzettiniz mi paylaştıklarımı birbirine :D hele 1. çok benziyor değil mi  ? :)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...