(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

16 Nisan 2013 Salı

Bedavalar ..




1. Adım: Stardoll'a normal bir şekilde giriş yapıp Hediye Kartı sayfasını açın veya giriş yapıp adres çubuğuna stardoll.com/tr/campaigns/giftcard/giftcard.php adresini yapıştırın.

2. Adım: Aşağıdaki kodu "Hediye Kodunu Gir" bölümüne yapıştırıp tamama tıklayın. Dikkat: Kodun doğruluğundan emin olun. Başında ya da sonunda boşluk olmasın.

RH-UV1FXCGLX

 3. Adım; Süitinize dönün, hediyeniz paketinde sizi bekliyor. :)

************************************************************************************************


1. Adım: Stardoll'a normal bir şekilde giriş yapıp Hediye Kartı sayfasını açın veya giriş yapıp adres çubuğuna stardoll.com/tr/campaigns/giftcard/giftcard.php adresini yapıştırın.

2. Adım: Aşağıdaki kodları tek tek "Hediye Kodunu Gir" bölümüne yapıştırıp tamama tıklayın. Dikkat: Kodların doğruluğundan emin olun. Başında ya da sonunda boşluk olmasın.

RH-D4JJNP3KA
RH-ZZSJ486M3
RH-7QTXF24M
RH-VSYDKK6PR
RH-B5UC3BPH9
RH-MTXLV2UKS

3. Adım: Süitinize dönün. Eşyalarınız poşetlerinin içinde sizi bekliyor. :)

Yazı-Muhammed_Reis.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...