(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

9 Nisan 2013 Salı

Bedava Pembe Kostüm

Kızlar bence bu çok şeker bir kostüm  . Nicky Minaj giymiş. 
Bu güzel kıyafete sahip olmak için 
adreslerinden birine girip stardoll.com yazım . Giriş yaptıktan sonra üstteki boşluğa     http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=3977
yazın . Orada çıkan yere bir şeyler salladıktan sonra böyle bir sayfa çıkacak 
kare içine aldığım yere tıklayın . Sayfanın yüklenmesini bekledikten sonra  bedavaya sahip olabilirsiniz :)




3 yorum:

  1. Elinde Pink Friday varr. ♥ Elbiseyi aldım gerçekten çok hoş başka bedavalar olacak mı??

    YanıtlaSil
  2. ben yapamadım ya off :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...