(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

6 Nisan 2013 Cumartesi

Bazaar'da Hotbuys Fiyatları :)

Selam Arkadaşlar :)

Bazaarda hotbuys ararken bikaç tane çok ucuz'a hotbuys gördüm . Fiyatları benim aklımı kaçırmama yetti gerçekten . Heralde haftalık hotbuys çıktığından dolayı bukadar ucuzlar hele sarı elbisemiz hatırlarsanız kırmızı kemeriyle gelmişti fiyatıda 13 sdydi galiba bukadar ucuza satılması beni çok şaşırttı.

Siz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz ?  
Not: arkadaşlar saçları en kısa zamanda kazananlara ileticem , sd sıkıntısı yaşıyorum ..



1 yorum:

  1. Sana katılıyorum.Arama yerine tıklayınca ordan daha ucuz ve güzel elbiseler bulunabiliyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...