(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

2 Aralık 2012 Pazar

Nelly Takvimi-2

Nelly takviminin 2.günü, karşımıza Replay kemer çıktı.
Fiyatı 7 Sd. Replay markasının 2012 sezonundan, zımba detaylı bir parça...

Bu kemeri yüksek bel pantolon veya eteklerde kullanmalısınız.
Ben hemen satın aldım ve sizin için de kombinledim, umarım seversiniz. ^.^ En aşağıya da kemerin gerçek versiyonunu ekledim.
Nelly takvimine gitmek için tıklayın.

1 yorum:

  1. senamsenaKitty2 Aralık 2012 12:57

    çok güsel bloğun cnmm :D bazarıma geliin aşırı ucuz saçlar ve noel şapkalrım var :D beni yayınla cnmmm noooluuurrr nickim : senamsenaKitty

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...