(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

12 Mayıs 2013 Pazar

Göğüs Desenli Bluz Tasarlama

Merhaba Arkadaşlar;
Burada size Göğüs desenli Bluz tasarlamayı adım adım göstereceğim. 
Hepsi bana aittir , Böyle tasarım yapmayı kendim buldum. :D

1- Öncelikle Tasarla & sat'dan Moda bölümü 4 Sd'lik Bluzu seçiyoruz.

2- Ten rengini seçiyoruz ^^

3- İki tarafada Eşit Boylarda İstediğiniz renkde Parça koyuyorsunuz. ;)

4- Kenarlardaki iki parçanın ortasına İstediğiniz renkde Kalp koyuyorsunuz. Ve Parçaların altına koyuyorsunuz ;)

5- Kalbin altını Kare parçayla kapatıyoruz :)



6- Ayarlamalarını yapıp dikiyoruz. :D

Bu Şekilde Dikmiş oluyoruz. :) 
İnşallah beğenirsiniz :D

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...