(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

2 Mayıs 2013 Perşembe

Bahar Kombini

Selam Arkadaşlar,
Bu sıcak günlere özel, sizler için bahar kombini hazırladım.
Sezonun hit parçalarından oluşan bu kombinimi umarım beğenirsiniz ;)


Ben bu tarz uzun tişörtleri taytla veya kot etekle kombinlemeyi seviyorum, o yüzden bu kombinde yırtık kot etek kullandım.

Spor kombinlerde genellikle büyük çantaları tercih etmelisiniz. Detayları seviyorsanız bileklik ve şapka ile de kombininizi daha da zengin hale getirebilirsiniz.

*Rujunuzu kıyafetinize uygun sürmeyi ihmal etmeyin.

Bazı ürünlerin gerçek halleri de aşağıda :)

 
 

2 yorum:

  1. Çok güzel bir kombin olmuş tatlım hemen bende almayı düşünüyorum =)♥♥

    YanıtlaSil
  2. Kombin ve yazı süper ötesi,teşkkürlrrrr :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...