(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

7 Mayıs 2013 Salı

4'ü Bir Yerde Kampanyası



Cep Telefonu Ya da Kredi Kartı ile 15 Tl Ödedeğiniz zaman 4 suit 
- Beach Villa
- PentHouse
- Mıllıonaıre Mansıon
- Albine Chalet
Odaları sizin oluyor.
Ayrıca 2500 Starcoinsde sizin oluyor. :)
Sadece Kısa süre bir süre için geçerli.

Kampanyadan Yararlanmak için Tıklayın. :)

Ben Bu kampanyadan Yararlanmayı düşünmüyorum :) 
Peki Siz Yararlanıcak mısınız?

1 yorum:

  1. bende düşünmüyorum ben zaten yeni çıktığında hepsini almıştım ama yinede haksızlık var ben çok para döktüm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...