(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Haziran 2017 Perşembe

Starcoins'li Kombin

Herkese Merhaba!
Uzun zamandır kombin önerisi yapmıyordum. Uyku tutmayınca yapayım dedim.
İlk olarak uyarayım : Starcoins'li kombin yapmak için kendimi o kadar kastım ki klasik bir kombin çıktı. Sürekli Stardolar'lı eşyaları kombinledim/çıkardım. Anlayacağınız güzel bir kombin olmadı ama yinede paylaşayım dedim. Belki yeni üyeler dener bu kombini...
İkinci uyarı olarak ta ayakkabıyı ben en başta siyah zannediyordum. Yani uzun süre siyah olarak gördüm. Kombini bitirip photoshop'ta zoom yaptığımda lacivert olduğunu görünce başımdan aşağıya kaynar sular indi. Ama yine de kullanmaya devam ettim. Çünkü saçımla uyumlu oldu :)

Ürünler
Üst : Bonjour Bizou (210 Starcoins)
Etek : Evil Panda (145 Starcoins)
Çanta : Basics (25 Starcoins)
Çorap : Vinly (60 Starcoins)
Ayakkabı : Pearls (90 Starcoins)
Toplam tutar:  530 Starcoins (Royaltyler için 478 Starcoins)
Umarım beğenirsiniz.
 İyi Oyunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...