(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

23 Haziran 2017 Cuma

2 Aylığına Veda...

Herkese Merhaba!
Öncelikle nasılsınız? Yaz tatiliniz nasıl geçiyor? Açıkçası benim yarınki önemli 2 sınavımdan sonra başlayacak.
Neyse konuya geçiyorum. Başlıktan anlaşıldığı üzere 2 aylığına blogta olamayacağım nedeni ise
Bu cumartesi 1 aylığına Hollanda'ya ardından 2-3 haftalığına Norveç'e ondan hemen sonra da Bodrum'a gideceğimden dolayı. Bu süreçte bilgisayarımı yanımda bulunduramayacağım. Oldukça ağır bir bilgisayarım var ve ayrıca onu çaldırmak istemiyorum (öncekini Amerika seyehatimde nasıl olduysa çaldırmıştım)
Anlayacağınız 2 aylık bir süreçte sizinle beraber olamayacağım. Umarım anlayışıyla karşılarsınız.
Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın! İyi tatiller!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...