(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

24 Kasım 2016 Perşembe

PPQ Yeni Ürünler!

 Bugün günlerden yine Stardoll! PPQ yeni ürünler şuan starplazada! Mağazaya gitmek için Buraya Tıkla!

Ben ürünleri beğenmedim. Eski PPQ ürünleri şuan starbazaarda çok pahalıya satılıyor bende beğenerek takip edip satın alıyordum ama bu ürünlerdeki boşvermişlik beni hayal kırıklığına uğrattı. Siz nasıl buldunuz? Beğendiğiniz ürünler hangileri? ^.^

Şuan sanıyorum bir hata oluşmuş ve sağdaki göz makyajı 7 scye satılıyor. Hata düzeltilmeden önce hemen satın alın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...