(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

14 Kasım 2016 Pazartesi

İyi ki Varsınız!

Selaaaaam!

Bugün benim için gerçekten çok güzel bir gündü. Bu blog sayesinde, sizlerin sayesinde, bana oyunu sevdiren güzel insanlar sayesinde oyuna geri döndüm. Hiç aklımda yokken bugün NCG olmam da beni oyuna daha da bağladı! Bedavalar, gelecek ürünler, SC'li kombinler ve yarışmalar olmaya devam edecek. Oy veren, bloğu takip eden herkese çok teşekkürler! Sizleri seviyorum, iyi ki varsınız! ❤

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...