(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

19 Kasım 2012 Pazartesi

Kombin Eleştirisi(coolaladolly)

      Bir tarzın var fakat bence tarzını değiştirmelisin. Altına birşey giysen iyi olur :) Ayrıca ayakkabılar da kombine hiç uymamış. Çanta da kullanmamışsın. Bence bundan sonra kombinlerinde bunlara dikkat etmelisin.
 
Bunu da ben yaptım. Uygun çanta bulmadım ama :( Çok fazla ve güzel kıyafetlerin var. Dediğim gibi tarzını değiştirirsen çok daha güzel olabilirsin :)
 
Ayrıca makyaj eleştirisi yapmadım ama makyajını daha abartısız sürersen daha güzel olur bence...
 
Eleştiri isteyen k.adını  yorum yazsın, yapmaya çalışırım :)
 
 
melocelo
 

1 yorum:

  1. kullanıcı adım ecemir canım benim hakkımdaki görüşlerinide paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...