(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

25 Ekim 2012 Perşembe

Yazar Aranıyor!

Yazarlık başvurusu için önce bloğa üye olun.
Gördüğünüz gibi bloğumuzun yayın kalitesi oldukça iyi. Bu kaliteyi yakalayabilecek yazarlar arıyoruz. 

Yazar olmak isteyenlerde aradığımız özellikler:
***Her zaman stardoll'a girebilen, tüm yeniliklerden hemen haberdar olan
***Deneyimli (Daha önce başka blogta yazarlık yapan ya da kendine ait bloğu olan)
***Bedavaları/hileleri paylaşabilecek
***Bakınca okunan (Yayındaki fotoğrafları güzel,dikkat çekici,simetrik) kısa yazılı olmayan yayınlar paylaşabilecek
***Stardoll'u severek oynayan
Unutmayın ki kötü paylaşımlar yaptığınızda veya bloğu boş bıraktığınızda yazarlıktan çıkarılabilirsiniz, bunu bilerek yazarlığa başvurun. 

Evet kimler yazar olmak istiyor? Hadi yorum yapın ^_^

4 yorum:

  1. Her zaman stardolla giriyorum günde 3 saat felan stardolldayım hafta sonları ve tatillerde daha fazla :)
    tüm yeniliklerden haberdar oluyorumm Takip ettiğim bi kaç blog ve starollun facebooolk sayfasından Deneyimliyim bloğum yoktu ama şu anda facebookta 2 sayfada içerik editörüyüm .. Bedavaları hileleri stardoll hatalarını kombin önerilerini makyaj önerilerini paylaşabilirim Orjinal fotoğrflr paylaşırımm Kısa yazı yazmam yazıo yazmayı çok seviyorum zaten klavyeden . Stardollu da çok seviyorum zaten sevmesem hesabım olmazdı ve günümün 3 saatini stardollda geçirmezdim :) ♥ Bloğu boş bırakmak mı hı o da ne asla bırakmamm :) :D Umarım seçilirim SD Adım dancestarlatife

    YanıtlaSil
  2. Ben samneli :) Stardollu çok seviyorum ve nerdeyse bütün gün stardolldayım.Her gelişmeyi takip eden bir insanım.Yazar olmayı çok istiyorum ve bunun için elimden gelen herşeyi yaparım.Kendime ait bir blogum var ve önceden birkaç bloga yazar oldum :) Shop yapabiliyorum ve yapmayı da çok seviyorum.Giyim örnekleri hazırlamayı seven biriyim ve yarışmalar düzenlemeyi çok severim.Bunlar 2 çeşit olur yani ssler için ve normaller için.Hiçbir şekilde ayrımcılık yapmam ve Türkçe'm çok iyidir :) Uzun yazılar yazmak zaten doğamda var çok kısa olan yazıları pek sevmiyorum.Hepsi bu kadar değil eğer yazar alınırsam o zaman göreceksiniz :) Kurban bayramınız kutlu olsun ^-^

    YanıtlaSil
  3. bloğ sahibi falan olmadım ama bedavaları yenilikleri kaçırmadan her gün takip ediyorum.. Günde 5 saat PC başındayım her gün stardolldayım denilebilir.Asla kısa bir kısa yazı yazmam o yazıyı resimsiz bırakmam..Stardollu çook seviyorum bloğunuzu ve sizide.. Stardolla ilgili herşeyi takip ediyorum günde en az 4 site geziyorum.Kabul ederseniz bana güvene bilisiniz.

    YanıtlaSil
  4. stardollu her zaman sever oynamışımdır her zaman tüm yenilikler bloglar haberler bedavalar ve herşey.. Hepsini kendim yapabilirim . Bir ara kendi bloğum vardı. Çok fazla kişi giriyordu ama sahip olmak sıkıcı yazar olmak için seçerseniz sevinirm .adım a_kerem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...