(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

28 Ekim 2012 Pazar

Yenilenmeyen Bizou Mağazası...



Bizou mağazasında kıyafetleri çok seviyorum. Genellikle sezonun modasını yansıtan bir mağaza olarak karşımıza çıkıyor. En çok takip ettiğim mağazalardan biri.
Ancak Bizou mağazasına yaz sezonundan bu yana hiç yeni kıyafet, aksusuar ve ayakkabı gelmedi. Sürekli kontrol ediyorum, ama yeni bir şey yok. Her zaman kıyafetlerini yenileyen bu mağazaya ne oldu acaba? Yaklaşık 4 aydır vitrini değişmedi.



En son Temmuz ayında yeni kıyafetler gelmişti; Temmuz ayındaki tanıtım resmini aşağıya da koydum. Yeni kıyafetleri sabırsızlıkla bekliyoruz! ^.^


1 yorum:

  1. Bencede yani kıyafetler olmalı.Temmuz ayındaki kıyafetler de çok güzeldi ama başka kıyafetler de istiyoruz.Size de bu haberi yayınladığınız için teşekkürler.Stardoll kullanıcı adım : dressysharpe.Ziyaret edip bi yorumunuzu bırakırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...