(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

14 Haziran 2012 Perşembe

Puan Sistemi Değişti!

Arkadaşlar artık puanlarımız gözükmüyor. Onun yerine tacın içindeki puanımız var.
Taçtaki puan ne kadar fazlaysa, o kadar çok puana sahipsiniz demektir.
Level atlama diye bir şey var. Örneğin, tacın içindeki sayı 39 ise "40 olabilmesi için 30 puana ihtiyacınız var" şeklinde yazı çıkıyor.(Resimde gösterdim).Gereken puanı tamamlayınca Level atlıyorsunuz.
Atladığımız Level ile açılan hediyeler hala devam ediyor. Aşağıdaki resimlerde Level'e göre açılan saçları gösterdim.
Ben bu Level olayını sevmedim. Peki ya siz?


Eskiden puana göre hangi eşyaların açılacağı gözükmüyordu. Artık en azından onlar gözüküyor.




1 yorum:

  1. Açıkçası ben çok beğendim bu uygulamayı :) Üstelik her level atlandığında süperstar ve royalty'lere 3 SD, normal üyelere ise 3 sc geliyomuş harikaa :O

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...