(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

14 Haziran 2012 Perşembe

Blog Yazarı Aranıyor!

Arkadaşlar bize katılmak istemez misiniz?

 Blogumuz 29 Ağustos günü 1. yılını kutlayacak.1.yılımızda 2-3 yazar alabiliriz, ancak başvuru yapanlardan bizim tarzımıza uygun, güzel yayınlar yapabilecek kişilerden bazıları seçilecektir. 

Eğer yazar olma şansınızı denemek istiyorsanız, önce bloğumuza üye olup, ondan sonra bu konu altına yorumunuzu bırakabilirsiniz.

NOT: Bloğa üye olmayanlar yorum yapamıyor, bilin istedik :)

Teşekkürler ^.^

43 yorum:

  1. ben corfleydi. ama bak noktası da var :D bence bnden müthiş yazar olur. :D

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Ben Açelya Stardoll Adım : GoldForever Yazar Olmak İstiyorum Çünkü Böyle Güzel Bir Blogda Yazar Olmanın Bana Güzel Şeyler Katacağını Düşünüyorum Gerçekten Eğer Seçilirsem Güzel Olabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Beni kesinlikle yazar olarak seçebilirsin tatlım merak etme günümün çoğu pc de geçtiğinden site içindede gayet ilgi gösterebilirim:D stardol hesabım:bayb_16

    YanıtlaSil
  4. Nasıl yorum yazılcağını bulana kadar ömrüm çürüdü pöff :D Her neyse Stardoll nickim wild.orchide, nasıl yazılar yazdığımı görmek istersem Stardoll'daki bloguma göz atman yeterli :)

    YanıtlaSil
  5. bende istiyorum adım StarMr.Ashley ziyaret edersin :)

    YanıtlaSil
  6. nolur beni seçin adım:mucuxbeyzanur59

    YanıtlaSil
  7. ben Selena_99Miss. Yazar olmak istiyorum ve yazı yazmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. SeLam. Ben armi rencber 16 yaşındayım ve blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum fakat daha önce hiç deneyemim olmadı fakat küçük şeyler biliyorum sizde biraz anlatırsanız bu işin üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum eyer ki daha fazla bilgi ya da benimle konuşmak isterseniz kullanıcı ismim armi

    YanıtlaSil
  9. Bana Stardoll'da söylemiştin...Adım,
    RockerRock_girl dikkatli konuşmamız için beni Stardoll'dan ekleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  10. Merhaa,ben Ceyda.15,5 yaşındayım.Kullanıcı adım: _pelin- .
    7-24 netteyim.Stardoll'de tüm gelişmelerden hemen haberim olur.Yani sürekli Stardoll'u takip ederim.Türkçem güzeldir.Yazarken asla 'q,w' falan kullanmam.Sürekli yazı yazarım,blogu boş bırakmam.Tüm yenilikleri haber verir,HB,ödüllü bir çok yarışma düzenleye bilirim.Umarım,benimde bu blogda bir yerim olur,teşekkürler:]

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ;) Ben Selen.Stardoll kullanıcısıyım. adım pink.crazyselen.Her saat,her gün internetteyim.Stardoll'u 2buçuk senedir oynuyorum.Ve sık takip ediyorum.HB koleksiyonum var.Türkçem güzeldir.Yarışma yapabilirm.Arkadaş çevrem var.Neredeyse tüm arkadaşlarım oynuyor.Blogunuza bayıldım.İnşallah blogunuzda bana yer verirsiniz.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba canım :) Beni zaten tanıyorsun sen. İsmim avrilbon. Benden güzel yazar olur ^^ Zaten anlatacak bir şey yok Stardoll'da blog'uma bakarsan anlarsın. :) Bir de twitter'da sdoll_avrilbon hesabındayım.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,ben hamzuk.Önceden STARDOLL STYLE ve Elite Stardoll'da yöneticilik yaptım.Ayrıca stardollwriterss adlı blogda yazarlık yaptım :]

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,ben (stardolldaki adım) melocelo. Bu blogda yazarlık yapmak istiyorum. Stardoll u 4 senedir oynuyorum ve stardoll hakkındaki bazı bilgileri birkaç kişi gibi önceden öğrenebiliyorum. 4 sendir oynadığımdan stardoll hakkındaki herşeyi biliyorum. ayrıca deneyimimde var kendi blogum vardı fakat o zamanlar çok fazla bilgisayar açamadığım için pek ilgilenemiyordum. Bu blogda yazarlık yapmak benim içn büyük bir şans olacak . umarım beni seçersin.

    YanıtlaSil
  15. Selam :) Ben Sena. 14 Yaşındayım.Lise 1 E Gidiyorum :) 7/24 Stardoll'dayım :) 6 Kere Ss Oldum 2 Defa Uzattım Ve 3 Defa Para Yükledim :) Kombin Örnekleri Yapabilirim İsterseniz :) Tanıtım Yapma Vs. Vs. Şeyleri Biliyorum :) İnşallah Seçilirim :) Herkese Başarılar :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canım ben Ece :) Stardoll adım ecisko98 Üniversiteye geçeceğim. 5 kere ss oldum royalty olmama 39 gün var. Kombin , makyaj , tanıtım , kompozisyon hepsi hakkında çok iyi bilgim var ve ustayım. Eğer yazımı görmek istersen stardoll'daki blogum da bir hikaye var onu ben yazdım :) İnş. beni seçersin inan bana çok güzel yazabilirim :) Neyse seçim sana kalmış teşekkür ederim ! :)

    YanıtlaSil
  17. Selam ben Tuana(tusu88).Blog için yazar aranıyor diye söylendiğinde pek anlam verememiştim.Ondan sonra bu ko-
    nuyla ilgili araştırma yaptım.Blog yazmak için çalışmalar yaptım.Bu işi yapmak istediğimi anladım.Beni seçer-
    seniz çok sevinirim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Selam. Ben Elif Stardoll hesabim bellaapamuk. Guzel seyler yazarim ve paylasirim. Bundan emin olabilirsin (;. Benim de blogum vardi fakat artik giremiyorum sifresini hatirlamadigimdan dolayi.
    Saygilar...

    YanıtlaSil
  19. Merhaba. 7. sınıftan beri roman yazıyorum ve rpg kullanıcısı olduğum için blog yazarı olabilirim. Ben de 16 yaşındayım. Stardoll'da ki kullanıcı adım, __elif__-. Umarım doğru kişiyi bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  20. BENDE YAZAR OLMAYI ÇOK İSTİYORUM LÜTFEN BENİ DE SEÇER MİSİNİZ STARDOLLDAKİ ADIM

    _i_blue

    YanıtlaSil
  21. Selam ben Merve.Lise 1'e geçeceğim. İnternete 7-24 bağlanabilirim. Bloga yazar olmak istiyorum. Stardoll açıldığından beri kullanıcısıyım. Kapanan hesaplarım vs oldu fakat elimde tutuğum şuan ki hesabım gerçekten çok gelişmiş ve uzun süredirde bende. Stardoll hakkında bilmediğim hiçbirşey yok. Daha öncede kendi bloglarımı açma girişimlerim, facebook sayfalarında adminliklerim oldu. Stardollda olan en son şeyleri, makyaj önerilerini, hoş kombinleri, ev tasarımlarını, ödüllü yarışmaları, bedava stardoll fırsatlarını paylaşabilirim. Bunun yanında photoshop da kullanabildiğimden arkaplan gibi konularda sana yardımcı olabilirim. Açıkcası zevkliyim ve diğer kullanıcılarında ne isteyebileceğini çok iyi bilebilirim. Oyundaki ismim LittlePuf.

    YanıtlaSil
  22. Ben black_ancel54. Royaltym. Levelim 50. Blogunuzu çok beğendim. Yazar olmayı çok isterim.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben Aleyna yazarlık eğitimi alıyorum ilerde yazar olacağım inşallah.Bir kaç blogda blog yazarı olarak işe girersem biraz tecrübem olur.Bu blogu da sevdim. Bu yüzden blog yazarı olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben elif bloğunu çok beğeniyorum canayakın biriyim iyi laf yaparım stardolldaki adım miley98. noktayı unutmayın ben çıkmam yoksa level 50 deyim ve blog deneyimim var

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben sema strdolda ki adım wiktoriashine bu oyunu yaklaşık bir yıldan beni oynuyorum stardolu herşeyden çok seviyorum moda düşkünüyüm. herkesle kolayca anlaşabilir herkesi anlarım.blogcugla ilgili deneyimim de var eğer beni seçerseniz herkes için elimden geleni yapacağıma inanın sizi asla yarı yolda bırakmam :))

    YanıtlaSil
  26. Selam ben Latife. 7. sınıfa geçtim . İnternete her zaman bağlanabilirim. sizin bloğunuzu çok yakından takip ediyorum. Çok zevkle de okuyorum. Bloğunuzda yazar olmak istiyorum.1.- 1.5 senedir Stardollu oynuyorum . Ayrıca Modayı da çok yakından takip ederim. Çok iyi kombinler yapabilirim, kombinlere uygun makyajlar da yapabilirim vs. Yani moda hakkında bilmediğim birşey yok . Daha önceden facebook sayfasında admin olmuşluğum var . sonra okul gazetesinde yönetim kurulu başkanı ve üst düzey yazar da oldum. daha sonra bilim çocuk yazarlarından aslı zülal benim teyzem olur . yazar olma yeteneği bir anlamda bizim soyumuzdada var . teyzem ile beraber haber araştırdığım ve yazdığım olur çoğu zaman. Eğer bu sayfada yönetici olursam stardollda en son haberleri, stardol yeniliklerini, daha sonra yeni gelen ürünleri , kombin ve makyaj önerilerini ve yarışmaları paylaşabilirim. Sonra resim düzenlemede grafik yapmada vs . o konularda yeteneklyim. Sayfa için elimden gelen herşeyi yaparım.Yazılarımda asla 'qQ''w''x'kullanmam (tabikide gerekmedikçe)... stardolldaki ismim Dancestarlatife. Tanıtımımı okuyabilrisiniz. orda şekerlik şirinlik olsun diye öyle yazdım :D Fakat bloğuma Bkabilirsiniz . aLbümümede kesinlikLe bakın. moda iLe iLgiLİ, stardolla ilgili herşey var . umarım beni seçersiniz

    YanıtlaSil
  27. Selam ben Nihan. Stardoll'daki adım TVstarDemi. Eğlenceli biriyim. ayrıca her zaman aktifim. birkaç tane deneyimim oldu. Stardoll'da iki senedir varım. Çoğu şeyi biliyorum. Ama oyunu mükemmel oynuyorum diye bir şey diyemem elbette. iyi oynarım. Stardoll'daki çevrem iyidir. Stardoll'da makyaj yapmayı iyi bilirim. Stardoll'daki en ilginç haberleri takip ederim. Tüm yeni bebeklerden her zaman haberim olur. Bedavaları nerdeyse ezbere bilirim. Ama fazla bedava yapmam. Ailem ve beni tanıyanlar iyi bir yazar olabileceğimi söylerler. Şuan da yaz tatilinde olduğumuz için sık sık girebilirim. Hatta 7/24 Stardoll'dayım diyebilirim :) Ama eğer bir işim olursa telefondan da girebilirim. Güzel tasarımlar yapabilirim gibi. En populer ve bedava klüp hediyelerinden haberim olur. Benim Stardoll'daki tanıtımımı okuyabilirsin. orada daha çok şey yazıyor. Teşekkürler. Dilerim ki beni seçersin :) Çünkü burada yazmayı çok isterim .)

    YanıtlaSil
  28. Ben olmak istiyorum çook takip ediyorum bloglarıı her bedava olduğunda felan hemen yayınlayabilirm saden bilidğim çok şeyler varr :)adım sedef_58

    YanıtlaSil
  29. Ben limonata11eyl sitene üyeyim ve yazı yazmayı çok severim. İnsanların dikkatini çekmek için çok çalışacağımı eklemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  30. Ben awrilci515 :) Bu blogda yazar olmayı çok isterim çünkü pek çok kişiden olumlu eleştiriler alıyorum ve her konuda yazabileceğime inanıyorum.

    YanıtlaSil
  31. http://stardolldanhaberlerburda.blogspot.com/ adlı bloğuma girip nasıl yazı yazdığıma bakıp beni işe alabilirsin. Sabah erken kalkıp erkeden yazmaya başlayabilirim

    YanıtlaSil
  32. öncelikle herkese merhaba ben blog yazarı olmak istiyorum kabul ederseniz sevinirim stardoldaki adım layla_344 seçerseniz sevinirim bu arada makyaj yarışmasındaki arkadaşlarım hepsine yardım diliyorum hepinize iyi günler.

    YanıtlaSil
  33. merhaba ben melek blog yazarı olmak istiyorum seçerseniz sevinirim stardoldaki ismim layla_344 makyaj yarışmasında arkadaşlarıma şans diliyorum hepinize iyi günler

    YanıtlaSil
  34. selam ben irem-bugs-bunny
    bilgili ve deneyimliyim. Kendi bloglarım var. ayrıca kimi bloglarda yazarlık yaptım :)
    photoshop biliyorum
    bedava yazmayı biliyorum :) bu konularda başarılıyım. Beni seçerseniz sevinirimm :)

    YanıtlaSil
  35. ben önceden blogculuk yaptım isterseniz severek bu işi yapabilirim stardoll ismim mrv3636

    YanıtlaSil
  36. kesinlikle beni seçelisiniz ben çok uygun bir yazar olabilirim nolur beni seç -duygu_arda8

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. merhaba ben elif havva 14 yaşındayım nerdeyse bütün gün stardolldayım sadece tatile çıktığımda açmıyorum.stardollun hastasıyım kızım(asley1983)süperstar değil sıkıntı olur mu biilmiyorum o yüzden sormak istedim. birde blog yazarı seçmesinde nasıl bir kura yapacaksınız? lütfen çok istiyorum olmak nolursunu lütfen cevaplarınıza bakıcam açıklanınca LÜTFEN kızımın ismi (asley1983).

    YanıtlaSil
  39. meraba ! Ben elif . Bir facebook sayfası bir de blog sahibiyim fakat tek yazar olduğum için biraz zor yürütüyordum . stardoll da adım sedakayac program olarak free screen recorder kullanarak bedavalara video çekebiliyorum . Sonra photoshop kullanabilirim . Ayrıca microsoft un bütün programlarında çok iyiyimdir.Tatlı dilliyim.Ve günümün 3 saatini stardoll da ve bloglarda geçiriyorum . Stardoll da ss yim fakat starpuanım çok değil. Buna rağmen emin olun stardoll ve ünlülere bitmeyen ilgim sayesinde bu açığımı kapatırım. Ve daha önce mallworld de ve moviestar planet de başarılarım var umarım beni seçersiniz
    sevgiler...
    elif balcı

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. merhaba bu ikinci başvuruşum =) adım aleyna
    kullanıcı adım pink_zeynep222 2011 den beri oynuyorum bu oyunu. canlarstardoll.blogspot.com'da bana ait blogger kullanmayı iyi biliyorum.
    yaşım 13 microsoft programları , photosop , shop programları vs. kullanabilirim mümkünse genel yazar olmak isterim lütfen!! =D =)

    YanıtlaSil
  42. ben happymiss264 bloğum var stardollcufecirde yazarım ss yim gerçek adım ayça yaşım 13 photoshop gibi şeyleri kullanabiliyorum.ve bu blogda yazar lmak isterim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...