(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

4 Aralık 2016 Pazar

💋Herkese merhabalar!!

Ben Açelya, 2011 yılında stardoll'a başladım, dolayısıyla yaklaşık 5 yıldır
bu oyunu oynuyorum. Okuyorum, oğlak burcuyum. Bir tane kedim var, evlat
edindik. Pet shoplara ve parayla alınan hayvanlara karşıyım ne yazık ki..
İsmi Zeytin , onu çok seviyorum. Stardoll'da vakit geçirmeye bayılıyorum, beni
rahatlatıyor, modayı yakından takip etmeye çalışıyorum. Anlatmayı, paylaşmayı
seviyorum, olabildiğince kendim olarak çünkü kendim olmak bu hayattaki en
büyük başarım benim. Dolayısıyla ben buyum; gezmeyi, eğlenmeyi, moda
hakkında konuşmayı, alışverişi, öğrenmeyi, kedileri, parfümleri, dondurmayı
çok seviyorum. Bundan ibaretim, çok teşekkür ederim bu yazıyı okuduğunuz için..
İnanıyorum ileride çok güzel şeyler olacak..
👧👯💕💅💃💞
Süitimi gezmek isterseniz buraya tıklayın.💜💝💚💓💖
Instagram hesabım: @iamgoldforever💕🙆💟👻👄💓



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...