(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

18 Ekim 2016 Salı

Stardoll Günlükleri

Herkese selam!

Bildiğiniz gibi Stardoll Günlükleri youtube üzerinden yayınlanıyor. Stardoll'a nasıl başladıklarını nasıl devam ettikleri hakkında videolar bulunuyor. Ben de kendi Stardoll Günlüğümü sizinle paylaşmayı düşündüm.

Ortaokulda bir arkadaşımın göstermesiyle başladım. O zamanki yaşıma göre, normal giydirme oyunlarından çok farklı, ev düzenlemesi de var ve hep kalıcı, yani bana ait bişey! Bunlar beni o zaman çok etkilemişti. Daha sonra ablama(forewer-alone) bu oyunu gösterdim ve birlikte oynamaya başladık. Yaşım ilerledikçe oyun daha ilgi çekici gelmeye başladı. Bu bloğu açmak ise beni tamamen Stardoll'a bağlamıştı. Fikirlerimi birçok kişiyle paylaşabiliyordum. Grafik resimleri yapıp yeteneklerimi farkettim. Beni tanıyan seven insanlar artmıştı.  Blog yazılarım sevildiği için 2013 yılında Starblogger seçildim. Ama ne olduysa bianda uzaklaştım oyundan. Önce Starbloggerlığım gitti sonra oyuna olan ilgim. Aradan yıllar geçti. Belki o eski tadı alamıyorum ama özlediğimi farkettikçe mutlu oluyorum aslında :) Bu gel-gitli dönemde bana en çok yardımcı olan isimler ise ablam "forewer-alone" ve çok sevdiğim arkadaşım "ddemmett" idi. Umarım Stardoll yeniden eski tadını alır ve bizde güzel ve kalıcı arkadaşlar edinmeye devam ederiz :)

Siz de bu yazıya Stardoll Günlüğünüzü yazın bakalım nasıl deneyimler yaşamışsınız ^.^

Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...