(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

6 Ocak 2016 Çarşamba

Yeni Yıl Yarışması!

Merhabalar, merhabalar! Uzun bir süre sonra yine beraberiz. Belki bu yazıyı çoğu kişi görmeyecek bile. Ama bir yerden başlamak lazım diye düşündüm. Sınav zamanım olduğu için Stardoll'a ara vermiştim ve geri dönemedim. Neler değişti neler kaçırdım bilmiyorum. Sizlerin de yardımıyla geçen zamanı sıfırlamayı düşünüyorum. Yeniden bir arada olmak çok güzel!

    Gelelim asıl konumuza. Yeni yıla özel olarak hem kaynaşmak hem de kazanmak adına bir yarışma düzenliyorum. Yapmanız gereken yeniyıla özel bir sahne hazırlayıp 'stardollturkiyem için' yazmanız. Cuma gününün sonunda ise blogda bir anket başlatacağım. En çok oyu alan ilk 3 kişi hediyenin sahibi olacak!                                                                      

3.ye Yılbaşına özel kırmızı bir elbise!




2. ye Kurdele detaylı elbise!




1. ye Hotbuys çiçekli elbise!

 YARIŞ BAŞLASIN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...