(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

15 Eylül 2012 Cumartesi

baby_ecenur ile röportaj !!

MSW ' de iddealı isimlerden biri olan baby_ecenur ile kısa bir röportaj yaptık. Röportaj teklifimi kabul ettiği için baby_ecenur ' a teşekkür ediyorum. MSW de başarılar diliyorum.
İşte o röportaj:
Ben ( melocelo ) : MSW neden sen olmalısın?
baby_ecenur : Olmalıyım demedım asla ama 4.5 senedır oynuyorum ve burda çok emegım var , suıtımın ve dollumun bunu hakettıgını dusunenler oylarsa cok sevınırım:)
Ben ( melocelo ) : MSW olmayı neden istiyorsun ?
baby_ecenur : Herkes gibi bende istiyorum kralice lakabını cunku buraya verdıgımız emeklerın karsılıgını veren bundan daha ıyı bır odul yok ve stardollun gelmiş geçmiş en buyuk yarısması:)
Ben ( melocelo ) : MSW de desteklediğin kişiler kimler ?
baby_ecenur : Bunu sımdıden soylemek ıstemem destekleıdıgm kışılerı sürekli oylamaya calısıyorum zaten finalistle acıklanınca söylerım destekledıgım kısılerı de ama yakınlarımda çok iddialı kişiler var:)

Güzel bir röportaj oldu. Tekrar teşekkür ediyorum baby_ecenur ' a
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...