(21.09.2020) "TEPEYE TIRMANIŞ" GÖREVİ İÇİN LEVELLER YENİLENDİ! KOŞUN!!! HOŞGELDİNİZ! HABERLERE YORUM BIRAKIN KAYNAŞALIM :) BLOĞUMUZA ÜYE OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ. ^-^ STARDOLL 'DAKİ EN YENİ HABERLERİ VE BEDAVALARI BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ ! BEDAVALARI ÖNCE KENDİMİZDE YAPIP BURADA YAYINLIYORUZ. YORUMLARINIZI VE ÜYE OLMANIZI BEKLİYORUZ :) BLOĞU BEĞENDİN VE HALA ÜYE OLMADIN MI? :D HADİ BİZE DESTEK OL :D TEŞEKKÜRLER...

1 Mayıs 2012 Salı

Yaz Kombinleri

Selam arkadaşlar! ^.^
Size özel yaz kombinleri hazırladım. Çok güzel bluz ve şortlar var. 
Fiyatları resimlerin sol üst köşesine yazdım.
Beğendiklerimden birkaçını sizlerle paylaşmak istedim. Ben bazı parçaları almayı düşünüyorum.
Nasıl buldunuz? ^.^







4 yorum:

  1. tüm kombinleri çok sevdim.ama pahalılar. ayrıca bloğunuz çok güzelmiş.ben angel.girl97 beklerim 5-5 verinn

    YanıtlaSil
  2. ben tugce_95 beni de oylar mısınız. kıyafetleri beğendim

    YanıtlaSil
  3. bence hiç hoş değiller

    YanıtlaSil
  4. bence hiç hoş değiller

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...